BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 10, 2011

NUR KASIH ;)




   Hah nampak tak poster tu ? Aku yakin sape yang tengok poster tu conferm tawu kan ape ? Itu lah movie Nur Kasih yang tengah hangat kat cinema pada minggu yang lepas .

  Sebenarnya aku tengah frust menonggeng nie , huh . Caye tak aku baru je pergi cinema tanya pasal movie tu ? Haha . Kelakar kan ? Mesti lah movie tuh dah abis dah . Actually , aku tahu salah aku juga siapa suruh tak pergi cepat2 kat cinema tengok movie tuh kan ? Haha . Tapi takpe lah , aku tak kisah pun sebab kawan2 aku ada yang dah tengok so , suruh diaorang cerita sudah kan ?

  Tak payah susah pergi tengok , hehe .

P/S : HOLIDAY dah nak abis :(

0 comments: