BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Friendship tickers

Wednesday, June 8, 2011

kehidupan seorang remaja .



Semakin hari , aku belajar mematangkan diri ini . Semakin hari juga , aku semakin mencari cari erti sebuah kehidupan . Ya , aku tahu . Kehidupan remaja lah sebuah kehidupan yang penuh bermakna . Yang penuh dengan keseronokan , kegembiraan dan juga keindahan . Tapi ..

Aku keliru dalam mencari identiti sebenar seorang remaja . Adakah hanya bertemankan keseronokan semata-mata ? 

Keluh .

Bagaimana pula dengan masa hadapan ? Adakah akan terjamin ? 

Ya , aku perlu bersusah payah sekarang untuk masa hadapan ku . Aku pasrah jika terpaksa menbuang pergi segala keseronokan semasa remajaku . Aku juga pasrah jika terpaksa bertungkus lumus mengulang kaji pelajaran jika itu dapat menjamin aku pada masa hadapan .

Senyum .

Insyaallah , aku akan melakukan yang terbaik ;) 8A !

p/s : skema kan ? haha

0 comments: